معرفی شرکت الکتروپرک پایا

    شرکت الکترو پرک پایا با نشان انحصاری EPP، به شماره ثبت 2672، دارای بیش از ۴۰ سال تجربه در زمینه طراحی و تولید بیش از ۳۰۰۰ قلم کالای تخصصی صنعت برق است.این شرکت، با تولید محصولاتی از جمله جعبه­ های تقسیم پلیمری و فلزی، ریل، کابلشو، سوکت، پلاگ، لوله­ های فلکسیبل، انواع بست کابل و … مطابق با استانداردهای جهانی، نظیر BSI، IEC و DIN ، امروزه یکی از اولین تولیدکنندگان صد در صد بومی گلندهای کابل، جعبه ­های تقسیم و پنل­ های ضد انفجار، در کشور میباشد. تولیدات این شرکت مبتنی بر دانش فنی حاصل از متدهای علمی روزآمد و تحت کنترل سیستم ­های مدیریت و سنجش کیفیت به بازارهای مصرف ایران، خاورمیانه و آسیا عرضه می شود.

طیف گسترده محصولات ضد انفجار شرکت الکترو پرک ­پایا بر اساس آخرین تغییرات دایرکتیو ATEX و استانداردهای مرتبط با آن تولید شده و دارای گواهینامه معتبرEU-Type Examination می ­باشد. این گستردگی، قابلیت بکارگیری این محصولات را، متناسب با شرایط محیطی مورد استفاده، در انواع سیستم­های صنعتی، با بهینه ­ترین هزینه ممکن و با رعایت انطباق مشخصات فنی، به بهره ­بردار میدهد.

شرکت الکترو پرک­ پایا علاوه بر ساخت و تأمین با توجه به تجربه و دانش روزآمد، همواره بهترین مشاور و همراه خریداران محصولات خود بوده و خواهد بود. در این راستا، پیرو خط مشی این شرکت، مدیریت و پرسنل آن کوشیده­ اند به اهداف ذیل نایل آیند :

  • ارتقاء سطح دانش با تکیه به اصل آموزش به عنوان اهرمی قوی در جهت بهبود اهداف عالی.

  • تلاش در جهت ارتقای رضایت مشتریان از محصولات و خدمات ارائه شده.

  • برنامه ­ریزی و حرکت در جهت افزایش سهم بازار.

 

 

 

 

کیفیت بالا (مطابق با استانداردهای جهانی)، قیمت مناسب، تحویل به موقع و خدمات پس از فروش به عنوان اصلی ­ترین عوامل موفقیت شرکت الکترو پرک پایا معرفی می­گردد. با اتکا به این توانایی­ ها، شرکت به طرح توسعه و افزایش تنوع تولیدات خود در زمینه تجهیزات برق صنعتی اقدام نموده است.

تولیدات شرکت الکترو پرک ­پایا با درجه تکنیکی و کیفی بالا و به صورت سفارشی بر اساس خواست و نظر مشتریان و متخصصان تولید می­گردد. پرسنل و کارکنان شایسته و با انگیزه، کیفیت محصولات شرکت را گارانتی و تضمین می­کنند که این امر سبب گشته، این مجموعه به عنوان یک پایگاه مهم تولیدی در سطح کشور مطرح گردد.

رضایت مشتریان در محوریت اهداف شرکت قرار دارد. تحقق الزامات اعلام شده از سوی مشتریان و حل مشکلات و معضلات مربوط به نیازهای ایشان به عنوان وظیفه اصلی شرکت و عامل حفظ منابع مشترک الکترو پرک پایا و مشتریان می­باشد.

این شرکت مفتخر است در زمینه مشتری­ مداری بتواند از ایده و خواسته­ های مشتری بهره برده و به تولید کالای خاص مورد نظر مشتری، نائل آید.

نمونه ای از اعتبارات شرکت الکتروپرک پایا :

 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *