سیاست‏های رعایت حریم شخصی

مشهد کنترل به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند. مشهد کنترل متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت مشهد کنترل، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.

همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات مشهد کنترل، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر ، موارد قابل دانلود و کپی، داده ها و کلیه محتوای تولید شده توسط مشهد کنترل جزئی از اموال مشهد کنترل محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار مشهد کنترل است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای مشهد کنترل محفوظ می‏‌دارد.

تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت یعنی فروشگاه مشهد کنترل است. ما با هیچ روش دیگری جز ارسال نامه از طرف آدرس‏‌های رسمی و تایید شده در سایت، با شما تماس نمی‌‏گیریم. وب سایت مشهد کنترل هیچ گونه سایت اینترنتی با آدرسی غیر از فروشگاه مشهد کنترل و همچنین، هیچ گونه وبلاگ و شناسه در برنامه‏‌های گفتگوی اینترنتی همچونfacebook یاwechatو غیره ندارد و هیچ‏گاه با این روش‏‌ها با شما تماس نمی‏‌گیرد. کاربران جهت برقراری ارتباط، تنها می‏‌توانند از آدرس‌‏های ذکر شده در بخش ارتباط با ما استفاده کنند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *