قوانین و شرایط

شرایط و قوانین استفاده از سرویس ها و خدمات مشهد کنترل

کاربر گرامی لطفا جهت استفاده بهینه و مفید از خدمات و برنامه‌‏های کاربردی مشهد کنترل به دقت قوانین و شرایط مندرج در متن زیر را ملاحظه فرمایید.

استفاده از خدمات و سرویس های مشهد کنترل و همچنین ثبت سفارش کالا به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین سایت مشهد کنترل می باشد.

لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود و چنانچه در قوانین و شرایط مندرج در این پایگاه، تغییراتی در آینده ایجاد شود، قوانین جدید از طریق همین صفحه منتشر شده و قابل پیگیری می باشد شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هر گونه تغییر است.

 

قوانین عمومی

کلیه اصول و رویه‏‌های به کار گفته شده در مشهد کنترل منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است.

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات مشهد کنترل اقدام نماید.

ارتباطات الکترونیکی

هنگامی که شما از سرویس‌‏ها و خدمات مشهد کنترل استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به مشهد کنترل ایمیل می‏‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که مشهد کنترل به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.

سیاست‏های رعایت حریم شخصی

مشهد کنترل به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند. مشهد کنترل متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت مشهد کنترل، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.

همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات مشهد کنترل، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر ، موارد قابل دانلود و کپی، داده ها و کلیه محتوای تولید شده توسط مشهد کنترل جزئی از اموال مشهد کنترل محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار مشهد کنترل است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای مشهد کنترل محفوظ می‏‌دارد.

تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت یعنی فروشگاه مشهد کنترل است. ما با هیچ روش دیگری جز ارسال نامه از طرف آدرس‏‌های رسمی و تایید شده در سایت، با شما تماس نمی‌‏گیریم. وب سایت مشهد کنترل هیچ گونه سایت اینترنتی با آدرسی غیر از فروشگاه مشهد کنترل و همچنین، هیچ گونه وبلاگ و شناسه در برنامه‏‌های گفتگوی اینترنتی همچونfacebook یاwechatو غیره ندارد و هیچ‏گاه با این روش‏‌ها با شما تماس نمی‏‌گیرد. کاربران جهت برقراری ارتباط، تنها می‏‌توانند از آدرس‌‏های ذکر شده در بخش ارتباط با ما استفاده کنند.

ثبت و پردازش سفارش

مشهد کنترل مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای مشهد کنترل محفوظ است.

خسارت در هنگام حمل و نقل

مشهد کنترل همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‌‏های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است.

جهت اطلاعات بیشتر با شماره 37277867-051 تماس بگیرید.

 

 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *